duminică, 25 octombrie 2015

ORECCHIETTE CU ANGHINARE ȘI CUBURI DE ROȘII

ORECCHIETTE CU ANGHINARE


Orecchiette-le mi-au fost dăruite în urmă cu câteva luni bunneeee, direct de la Bari, Italia. Când le-am primit, mesajul a fost: aștept om rețetă faină cu pastele astea, ce-s specifice zonei ;) Între timp, am primit și ulei Affiorato de la Galantino, adică cel mai bun ulei de măsline, de la prima presă, tot din Barri ;) Așa că m-am pus la treabă ;) Sper că m-am conformat ;) 
  No, tot am încercat să probez anghinarea, nu prea mi-a reușit, de data asta am folosit conservată, mi-a plăcut. Așa că vă aduc o rețetă faină de paste cu legume interesante, pentru zilele de post ;)

INGREDIENTE:

 Paste Orecchiette de la Bari, Italia, cca. 250 g,
Inimă de anghinare conservată în ulei 1 borcan,
Ceapă galbenă 1 bucată,
Ceapă verde Chives, 
Ulei de măsline Affiorato de la Galatino, Bari Italia, 2 linguri
Ardei gras 1 bucată,
Roșii cubulețe de la SunFood 1 conservă,
Sare iodată,
Piper proaspăt măcinat,
Frunze de salvie proaspete pentru decor.

MOD DE PREPARARE:

Pastele orecchiette colorate se pun la fiert în apă clocotită cu puțină sare, cca. 15 minute la foc mediu, semi acoperit. 


Între timp se pun la călit ceapa, ardeiul și inima de anghinare, în puțin ulei de măsline , se asezonează de sare și piper, cca. 10 minute la foc mediu, neacoperit.  


Spre final se adaugă cubulețele de roșii și se mai lasă la gătit cca. 10 minute, până se împletesc armonios toate gusturile ;) Pastele se așează pe o farfurie, apoi se adaugă amestecul de legume ;) Se presară parmesan ( am sărit etapa asta!) și se asezonează cu frunze de salvie ;)
 Simplu, chiar bun pentru zilele de post, fără parmezan ;) Spor și poftă bună!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu