miercuri, 25 noiembrie 2015

OMLETA DE SÂMBĂTĂ DIMINEAȚĂ

OMLETA DE SÂMBĂTĂ DIMINEAȚĂ



Hahaha, n-am mai venit de multișor cu rețete reciclate ;) Citiți, preparați și savurați;) Sincer, e o rețetă ce am învățat-o din spusele lui TataZmeu, acum 23 de ani, când mi-a povestit cu ce bunătăți îl ospăta bunica lui în copilărie ;) La mine în familie, adică în copilărie :D, n-am pomenit așa ceva :D Cartofii prăjiți își au rostul lor, iar omleta e alt fel :D Dar i-am molipsit și pe părinții mei ;) Combinația 3 în 1, s-a dovedit bunăăăă;)   Nu știu de ce nu v-am adus până acum rețeta asta :(, aaaa, ba da, știu, pentru că nu am timp să pozez farfuria finală, mereu se epuizează instant ;) De data asta, n-am dat alarma cu clopoțelul, (Am 3 clopoțele cu sunete diferite: unul ptr mic dejun, altul ptr prânz și al treliea ptr cină;)))) că masa e servită:D Întâi, am pozat, apoi am clopoțit ;) Hai, că v-am amețit, o rețetă simplă, reciclată, dar cu multe amintiri în spate! ;) 

INGREDIENTE:

Ouă 8 bucăți,
Cartofi prăjiți cca. 300 g,
Bacon cubulețe 125 g,
Ceapă verde 1 legătură,
Telemea rasă cca. 50 g,
Ulei de rapiță pentru prăjit

MOD DE PREPARARE:


Intr-o tigaie, eu folosesc Doubleta, se pun cca, 2 linguri de ulei la încins. Se adaugă cartofii ”resturile” de cartofi prăjiți, de vineri :d, [noi, vinerea avem  zi de cartofi prăjiți, Asta pentru că gătesc Zmeișorii ;), cu diverse adaosuriJ (cârnați, ceafă, cotlet, pui)], mereu prepar mai mulți, ca să rămână ptr omleta bogată de sâmbătă;), baconul cubulețe și ceapa verde tăiată mărunt, lăsându-se la gătit, acoperit cca. 3-4 minute.

 Între timp se bat ouăle energic cu un praf de sare și se adaugă peste ingredientele din tigaie, lăsându-se la gătit cca. 5 minute acoperit, apoi se întoarce omleta, în cazul meu tigaie, ca să se rumenească pe ambele părți.



 Omleta se porționează, și se serveșete cu salată/murături de sezon, cu pâine Zmeișorii, în cazul meu, fără ;) Spor și poftă bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu