joi, 3 martie 2016

Provocarea Cutia Misterelor - Mistery box challenge MARTIE 2016

Provocarea Cutia Misterelor - Mistery box challenge MARTIE 2016


 Un nou an, 2016, o nouă lună martie, o noua provocare, a doua provocare găzduită de mine în acest grup minunat !!!
Vă reamintesc un pic despre mecanismul provocarii ;)
Cutia va contine un  numar de 7 pana la 10 ingredinte, inculzand un ingredient vedeta, ce va da stralucire preparatului vostru. Preparatele voastre, citire de pe blog-ul Ceraselei, nu trebuie sa contina alte ingrediente in afara de cele propuse, singurele acceptate fiind apa, orice tip de grasime vegetala sau animala, zahar, miere sau alti indulcitori, faina, amidon, sare, condimente (aici fiind incluse si condimentele lichide de exemplu: soia sos, worcestershire sos, teriaki sos etc. dar si toate tipurile de otet, mustar, ketchup, maioneza), verdeturi (patrunjel, marar, coriandru, cimbru, etc.) pastai de vanilie, arome pentru prajituri si alti aditivi alimentari (zahar vanilat si aromatizat, gelatina, conservanti, coloranti), agenti de crestere pentru aluaturi (bicarbonat de sodiu, bicarbonat de amoniu, praf de copt si drojdie).”
Invit pe oricine sa participe la aceasta minunata provocare! Trebuie sa preparati o reteta dulce sau sarata, cu ingredientele propuse, se pot folosi toate, sau doar o parte din ele, dar singurul ingredient musai prezent trebuie sa fie cel vedeta. Reteta participanta se va posta pe blog-ul personal cu link catre bolg-ul: http://saffronanddates.blogspot.ae/2014/03/provocarea-cutia-misterelor-mistery-box.html , plus link catre blog-ul meu http://panacris.blogspot.ro/. Daca nu aveti blog, puteti trimite reteta, poza cu preparatul final si numele dumneavoastra, pe blog-ul Ceraselei.
Termenul limita de postare sau trimitere a retetei propuse este sfarsitul lunii martie.
 A sosit primăvara, iar la sfârșitul lunii martie 2016, catolicii și reformații, printre care mă număr și eu, celebrează Sărbatorile pascale, așa că m-am gândit la ceva mai festiv și colorat.   

Așadar, cutia misterioasă conține:

Alliaceae (ceapă verde, usturoi verde, leurdă, chives, ceapă galbenă/roșie/albă), salate de sezon (verde, roma, valeriană, rucola, andive, spanac, untișor), ridichii,  tuberculi (cartofi roșii/albi/violet/dulci/napi), rădăcinoase, carne de iepure/rață, oua, faina, lactate, citrice (limete, lămâie, portocale, grapefruit roșu/galben, pomelo, sweetie) și ingredientul vedetă: FISTIC-ul ;)  

Oare, v-am deschis apetitul și interesul???? Dacă da, vă mulțumesc. Cred că am realizat o listă destul de generoasă ;) Aștept cu mare interes și nerăbdare preparatele voastre minunate.
Mulțumesc AncaBanRoman  pentru propunerea de a fi gazda în această minunată lună, plină de aniversări.
Hai, că m-am lungit cu vorba, voi v-ați plictisit și abia așteptați să treceți la “butoane”. Inspirație maximă, spor și răbdare. Vă mulțumesc anticipat.


4 comentarii:

Maria spunea...

Ho, ho, ho, ce parada se anunta! Asta noapte am avut un cosmar cu leurda si zahar :)))) Saru mana ca nu ai creat conditii pentru trait aievea :))))

PanaCris spunea...

Ei, Maria, asa sper si eu;) Dar nu-i oprita combinatia leurdă și zahăr ;) zahărul e din oficiu in lista ingredientelor ;) Multumesc pentru ajutorul cu inventarierea ingredientelor ;) :-* Sa trecem la treaba! >:D<

Laura Nechita spunea...

Imi place! Bravoo, Crisule! Chiar provocare! Sper sa imi vina idei frumoase!

GatimcuAnca spunea...

wow ce lista interesanta , cred ca vor fi multe preparate interesante

Trimiteți un comentariu