miercuri, 30 martie 2016

BUDINCĂ DE TAPIOCA CU LAPTE DE COCOS ȘI FRUCTE TROPICALE

 BUDINCĂ DE TAPIOCA CU LAPTE DE COCOS ȘI FRUCTE TROPICALE



”De ce "Weekend cu spor" ? ”Pentru că eu, că și alte gospodine, cred, simțim că sâmbăta și duminica, în cele două zile libere, avem un spor mai mare la gătit, la scris pe blog, la stat prin bucătărie și incercat tot felul de bunătăți și reșete noi....” Așa începe Ștefania Anastasiu, provocarea, Weekend cu spor ;)
O nouă lună, o nouă provocare, de data asta gazda este Lubita Iancu, mai bine zis Lulu, http://lulu-povestidinbucatarie.blogspot.ro/2016/02/martie-weekend-cu-spor.html, care are o grămadă de rețete minunate și tare rapide. Rețeta nr. 3, e ceva inedit pentru mine. De mult timp, am tot salvat rețete cu tapioca, am cumpărat perle de tapioca de ceva vreme, dar n-am avut imboldul de al folosi în preparate. Lulu mi-a deschis, apetitul și am ”purces la treabă ;) Sincerrr, vor fi mereu prezente, aceste mici perluțe îm bucătăria mea ;)  Mai multe despre tapioca găsiți aici: http://www.descopera.ro/mari-intrebari/14242543-ce-este-tapioca

INGREDIENTE:

Perle de tapioca ½ cană,
Apă plată 1 cană,
Lapte de soia 2 căni,
Lapte de cocos 1 cană,
Zahăr tos 3 linguri
Zahăr vanilinat cu scorțișoară 1 plic,
Fructe tropicale 1 conservă de la SunFood,
 Pudră de scorțișoară pentru ornate,
Merișoare pentru ornat.

MOD DE PREPARARE:


Perlele de tapioca se pun într-un vas încăpător cu apa plată, ca să se hidrateze, cca. 15 minute. 



Într-un vas cu fundul dublu, sau în vasul special pentru fiert lapte, se pun perlele hidratate, se completează cu laptele de soia și cel de cocos, se asezonează de zahăr, un praf de sare, zahăr vanilinat cu scorțișoară și se lasă la fiert la foc mic cca. 25 de minute, amestecându-se continuu. 



La final se adaugă fructele din compot, păstrându-se câteva fructe pentru ornate. 

Budinca se porționează în boluri, apoi se ornează după gustul fiecăruia. Spor și poftă bună! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu