luni, 28 martie 2016

PIEPT DE RAȚĂ CU FISTIC, CITRICE ȘI RUCOLA

PIEPT DE RAȚĂ CU FISTIC,  CITRICE ȘI RUCOLA


;) No, am o problemă, am creat acest minutat fel, la plesenală, n-am notat ce am pus în oala minunată a vasului CrockPot, așa că acum trebuie să scriu rețeta din poze și gustul ce l-am savurat ;) Eu vă asigur că papilele mele gusative încă mai au memorie ;) Această rețetă e dedicată provocării http://panacris.blogspot.ro/2016/03/provocarea-cutia-misterelor-mistery-box.html
Lista misterioasă propusă de mine conține: Alliaceae (ceapă verde, usturoi verde, leurdă, chives, ceapă galbenă/roșie/albă), salate de sezon (verde, roma, valeriană, rucola, andive, spanac, untișor), ridichii,  tuberculi (cartofi roșii/albi/violet/dulci/napi), rădăcinoase, carne de iepure/rață, oua, faina, lactate, citrice (limete, lămâie, portocale, grapefruit roșu/galben, pomelo, sweetie) și ingredientul vedetă: FISTIC-ul ;)
Sper că v-am atras atenția, nu-i deloc greu, doar un pic cam costisitoare rețeta, recunosc ;) dar e tare savuroasă și un pic mai specială ;) Spor și poftă bună!
  
INGREDIENTE:

Piept de rață 2 bucăți cca. 500 g,
Ulei de măsline aromatizat cu portocale cca. 50 ml,
Sare de himalya 1 linguriță,
Piper roșu, alb, verde și negru 1 linguriță,
Grapefruit roșu 1 bucată,
Portocală 2 bucăți ,
Fenicul 1/2 bucată,
Rucola cca. 100 g,
Fistic sărat și decojit cca. 100 g,
Caju 50 g.
Pentru decor:
Oțet balsamic

MOD DE PREPARARE:


Noul meu ajutor din bucătărie, Alin, adică CrockPot-ul se setează la funcția HIGH, pentru 60 de minute. Se așează artistic pulpele de rață, ce se stropesc cu uleiul aromatizat, se adaugă citricele, condimentele, frunzele de rucola, fisticul, nucile cca. 200 ml de apă și se lasă la gătit, la foc mic, în cuptor, într-un vas termorezistent, acoperit, pentru cei care nu dețin un vas CrockPot ;)













 Bunnn, aromatizat și fraged, ăsta e cel mai important factor ;) 




Spor și poftă bună!

2 comentarii:

laulra23 spunea...

Numai minunatii pregatesti!

PanaCris spunea...

Laurici multumesc tare mult! :-*

Trimiteți un comentariu